Оновлене покоління легендарного позашляховика Toyota Hilux отримало вже дев’яту ітерацію, яка запроваджує низку суттєвих змін як у зовнішньому вигляді, так і в технічній складовій. Відновлена модель пропонує свіжий дизайн кузова, повністю модернізований інтер’єр, оновлену раму та розширений асортимент силових установок, включно з першим у своїй лінійці повністю електричним варіантом.
Зовнішній вигляд та екстер’єрні характеристики
Нове оформлення автомобіля надихнулося концептом «Кібер-Сумо», що значно відрізняє його від класичних стилістичних рішень Toyota. Передня частина автомобіля оснащена витонченими світлодіодними фарами, що мають тонку форму, а радіаторна решітка виконана у кольорі кузова з характерним ефектом сот. Крім того, на бампері розташовані кутові повітрозабірники, а знизу встановлена посилена захисна плита. Водночас, у повністю електричній модифікації виділяються унікальний дизайн переднього бампера із заблокованою сіткою та змінені повітрозабірники.
Профіль авто зберігає певну знайомість завдяки використанню стекол, дверей та стійок від попереднього покоління, представленого у 2015 році. Однак переосмислені передні та задні крила з кубічними арками для коліс у поєднанні з новими дисками надають автомобілю сучасного вигляду. Задня частина автомобіля тепер має більш виразну скульптурність, яку підкреслюють гострі світлодіодні ліхтарі та стильний бампер.
Варто відзначити, що компанія Toyota відмовилася від версій з однокабінною та подовженою кабіною, залишивши у модельному ряді виключно двокабінну конфігурацію.
Інтер’єр та інноваційні технології
Інтер’єр Hilux зазнав повного оновлення, отримавши сучасні технологічні рішення та дизайнерські елементи, характерні для новітніх моделей бренду. Центральне місце в конструкції приладової панелі займає кубічний модуль, що включає:
– Відокремлену мультимедійну систему з дисплеєм діагоналлю 12,3 дюйма.
– Цифрову панель приладів з діагоналлю 12,3 дюйма (у базових комплектаціях доступна версія на 7 дюймів).
– Фізичні клавіші управління для кондиціонера та основних функцій.
Особливості кермового колеса включають товстий обод з кнопками керування, запозичений у моделі Land Cruiser. Тут також передбачено:
– Компактний важіль переключення передач.
– Селектор вибору режимів руху, розташований на центральній консолі.
– Подвійний відсік для зберігання речей біля пасажирського сидіння.
– Підставки для чашок, розміщені на панелі приладів.
Безпекова система оновлена за рахунок «значно розширеного» комплексу ADAS, що виводить Hilux на рівень інших сучасних пасажирських автомобілів бренду.
Двигуни та варіанти силових установок
Toyota продовжує застосовувати принцип мультифункціонального підходу до пропозиції двигунів, що підтверджується новим Hilux. Залежно від регіону продажів, покупцям буде доступний вибір із наступних силових агрегатів:
1. Перевірений 2,8-літровий турбодизельний мотор, що випускається у звичайній та мікрогібридній версіях.
2. 2,7-літровий бензиновий двигун.
Новинкою стала повністю електрична модифікація, яка оснащується двома електродвигунами та акумуляторною батареєю ємністю 59,2 кВт·год. За офіційними даними Toyota, електропікап здатен пройти близько 240 км за циклом WLTP або понад 300 км за стандартом NEDC. Хоча такі показники можуть здатися обмеженими, компанія також анонсувала появу моделі з водневим паливним елементом, запланованої на 2028 рік.
Покращена підвіска та ходова частина
Основою шасі нової Hilux слугує вдосконалена рамна архітектура IMV попереднього покоління. Серед особливостей конструкції:
– Новий електропідсилювач керма.
– Модернізована підвіска з незалежною передньою частиною на пружинах coil та жорсткою задньою віссю на ресорах leaf.
Для всіх модифікацій передбачено два налаштування підвіски: одне орієнтоване на максимальне навантаження та буксирування вантажів, інше — на підвищений комфорт при щоденному водінні.
Щодо позашляхових характеристик, версії з системою 4×4 обладнані повним приводом з можливістю вибору передавальних чисел, а також стандартною блокуючою задньою диференціальною шестернею і додатковою системою вибору режимів руху по різних типах місцевості.
Ринки збуту та доступність
Вихід нового Toyota Hilux планується з грудня 2025 року для ринків Європи та Австралії. У наступному, 2026 році, автомобіль стане доступним для азійських країн, а японський ринок отримає модель у середині 2026 року. Вартість та докладні технічні характеристики для різних країн будуть оголошені ближче до старту продажів.
Перехід від традиційних силових агрегатів до електрифікованих версій цієї культової моделі відображає широку тенденцію в автомобільній промисловості до зниження викидів шкідливих речовин. Незважаючи на обмежений запас ходу електропікапа, запланований запуск водневої версії свідчить про стратегію Toyota, спрямовану на впровадження альтернативних джерел енергії. Це також може посилити конкуренцію в сегменті пікапів, стимулюючи інших виробників активізувати розробку екологічно відповідних рішень.