Українська корпорація «Біосфера» здобула престижну міжнародну нагороду Red Dot Design Award 2025 за унікальний дизайн бренду чаю Graff. Ця премія є однією з найавторитетніших у сфері дизайну і проводиться з 1954 року. Урочиста церемонія вручення відбулася 7 листопада в Берліні. Важливо відзначити, що це не перше визнання компанії на конкурсі Red Dot: у 2024 році «Біосфера» була відзначена за ребрендинг австрійського бренду Alufix.
Ключові деталі заходу:
– На церемонії зібралося понад 1500 учасників із більш ніж 40 країн.
– Визначення переможців здійснювало журі, яке складалося з 30 незалежних експертів у сферах маркетингу, дизайну та комунікацій. Серед них були представники провідних міжнародних компаній, таких як Netflix, Meta та Ogilvy.
– Дизайн упаковки бренду Graff розроблено виключно силами власних дизайнерів компанії CupSoul, що входить до корпорації «Біосфера». Засновник корпорації Андрій Здесенко підкреслив у своєму повідомленні на Facebook: «Це значний успіх для молодого бренду, перший продукт якого з’явився на ринку менш ніж два роки тому».
– Раніше бренд Graff уже був удостоєний Гран-прі конкурсу Favorite Food & Drinks за всі 12 смаків чаю, а також отримав нагороду Food Industry Solutions 2024.
Серед інших цьогорічних лауреатів відзначилась українська агенція Banda, яка здобула чотири відзнаки за два проєкти для банку ПУМБ, продуктової мережі «Сільпо» та виробника кормів Optimeal.
Контекст розвитку бренду:
– Корпорація «Біосфера» розпочала активний розвиток чайного напрямку з 2023 року. За словами Ірини Брославцевої, керівниці напрямку Tea & Food бізнесу «Біосфери» та генеральної директорки компанії CupSoul, це відбулося на тлі звільнення близько 45% частки ринку через вихід російських брендів у контексті широкомасштабного військового вторгнення.
– Виробництво чорного та зеленого чаю під брендом Graff розпочато в 2024 році.
– У 2025 році чайний напрямок корпорації, представлений брендами Graff та Ritz Barton, виріс втричі порівняно з попереднім роком.
– Місячний обіг бізнес-напряму Tea & Food компанії «Біосфера» перевищує 30 мільйонів гривень.
– На 2026 рік заплановано виведення бренду Graff на міжнародні ринки, зокрема в країни Європи. Торгова марка вже зареєстрована у Німеччині, Угорщині, Чехії, Естонії, Латвії, Литві, Польщі, Румунії, Словаччині, Словенії, а також в Казахстані. Триває процес реєстрації в Албанії, Боснії та Молдові. Окрім цього, у планах компанії — розширення експорту на ринок Канади.
Для поціновувачів якісної та глибокої журналістики пропонується річна передплата на шість журналів Forbes Ukraine за вартістю чотирьох номерів. Також ви можете ознайомитися з іншими матеріалами на тему бізнесу, зокрема з аналітичним оглядом найбільших мереж мінімаркетів України — «Сімі», «Коло» (молодший брат АТБ) та «Тано», які є десятьма найбільшими мережами мінімаркетів країни за кількістю торгових точок.