23.11.2025

Вербицька Оксана

Guzema Fine Jewelry створили вітрини у вигляді чарівних 3D-ілюстрацій

Ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry відкриває святковий сезон, презентуючи різдвяну кампанію під назвою Once Upon a Time. Цей проєкт повертається до української народної казки, розглядаючи її як основне джерело культурного коду. Головна ідея ініціативи полягає у висвітленні цінностей і традицій родини, що спочатку передаються з покоління в покоління.

Вітрини бутиків Guzema стали логічним продовженням різдвяної колекції. У цьому році вони розкривають провідну тему сезону — українську казку, яку команда бренду переосмислює, вплітаючи в сучасну естетику наївність, тепло і чарівність, знайомі кожному з дитинства.

Основні акценти кампанії:

  • Візуальна інтерпретація збірки українських народних казок, а також їх оформлення — від дизайну книги до креативного оформлення вітрин.
  • Спільний проєкт із видавництвом Osnovy Publishing, що передбачає вихід ілюстрованої книги, запланований на грудень.
  • Втілення казкових сюжетів у просторі бутиків через вітрини, що оживають завдяки фантастичним ілюстраціям.

Робота над вітринами починалася з глибокого ознайомлення з народними казками, після чого були створені ескізи, де ретельно підбиралися персонажі, елементи й композиційні рішення. Далі графічні двовимірні компоненти адаптували у тривимірні об’єкти, які фахівці моделювали та реалізовували у матеріалах.

Особливості оформлення вітрин:

  • Поєднання об’ємних і плоских елементів, які створюють багаторівневу композицію.
  • Прикраси з нової колекції представлені в гіперболізованих формах.
  • Білий фон вітрин підкреслює деталізацію виробів і дозволяє їм виразно “звучати” в просторі.

Як відзначають у команді Guzema Jewelry: «Насамперед нам прийшла ідея казки та дива. Ми зібрали українські народні казки і вирішили перенести ці сюжети у візуальне мистецтво — від оформлення книги до оформлення вітрин. Це природне продовження нашої різдвяної розповіді».

Натхненням стала багата на символіку українська народна творчість, яка оживає за допомогою художніх ілюстрацій із майбутньої книги. Засновницею та сет-декораторкою проєкту є Дара Горєлова, яка розповідає, що робота розпочиналася зі знайомства з казками, а потім переходила до створення скетчів та втілення задумів у тривимірних об’ємах.

В своїх словах Дара Горєлова підкреслює: «Наше коріння — це безмежне джерело сенсів та образів. Використовуючи його в сучасному дизайні, ми не лише створюємо цікаві і естетично привабливі рішення, а й сприяємо популяризації культури, роблячи її ближчою та більш зрозумілою для сучасної аудиторії».

Крім того, у грудні бренд Guzema запланував серію міських заходів у Києві та Львові, які будуть натхнені символікою українських казок, та презентують святковий настрій через культурні традиції.

Таким чином, кампанія Once Upon a Time від Guzema Fine Jewelry є яскравим проявом творчого переосмислення народної спадщини, поєднаного з актуальними дизайнерськими підходами, спрямованими на збереження та популяризацію національної культури в сучасному контексті.

author avatar
Вербицька Оксана Дизайн

Залишити коментар