27.11.2025

Вербицька Оксана

Mastercard представляє унікальні дизайни та спеціальні переваги для власників карток

Mastercard представила програму Access Pass, створену для підтримки емітентів та партнерів у поглибленні взаємодії з клієнтами через персоналізовані враження та унікальні привілеї. Ця ініціатива дозволяє власникам дебетових, кредитних або передплачених карток додати новий цифровий дизайн і набір ексклюзивних переваг буквально за допомогою одного кліку.

Основні можливості Mastercard Access Pass:

  • Подовження функціональних можливостей існуючих карток без втрати поточних сервісів.
  • Миттєва активація ексклюзивного дизайну у цифровому гаманці.
  • Одночасний доступ до спеціальних бонусів та привілеїв.

Першими партнерами, які інтегрували Access Pass, стали команда McLaren у Формулі-1 та First Abu Dhabi Bank (FAB). Завдяки цьому власники карток отримали:

  1. Доступ до обмежених за тиражем дизайнів.
  2. Членство у програмі McLaren Plus.
  3. Запрошення на ексклюзивні заходи, унікальні враження та можливість отримання брендованих товарів.

Як зазначив Йорн Ламберт, директор Mastercard з продуктової стратегії:
«З Mastercard Access Pass ми створили бездоганний цифровий канал доступу до захоплень, що є найважливішими для наших користувачів. Спільно з такими видатними партнерами, як McLaren і FAB, ми надаємо ексклюзивний досвід, спершу в ОАЕ, а згодом — по всьому світу.»

Зверніть увагу також на такі матеріали:

У межах іншої ініціативи Mastercard анонсувала запуск системи, що додає рівень ідентифікації до self-custody-інструментів, надаючи можливість відправляти криптоактиви на перевірені псевдоніми замість традиційних довгих адрес гаманців. Для реалізації цього рішення обрана мережа Polygon.

Ключові характеристики системи:

  • Стандарт Mastercard Crypto Credential забезпечує уніфікацію процесу верифікації блокчейн-адрес.
  • Впровадження зрозумілих імен-прізвиськ, які відповідають підтвердженим особам.
  • Спрощення користувацького досвіду при відправленні криптовалют.

Одночасно Mastercard інтегрується у гаманець PayPal, що дозволить штучним інтелектуальним агентам здійснювати транзакції від імені користувачів. Цей крок відкриває можливість сотням мільйонів споживачів та десяткам мільйонів продавців у всьому світі делегувати агентам виконання покупок. PayPal також тестуватиме фреймворк Mastercard Agent Pay Acceptance Framework і співпрацюватиме з Mastercard у розробці та тестуванні як агентів, так і торгових партнерів.

Також рекомендуємо ознайомитися з популярними матеріалами:

Джерело: finextra.com
Фото: freepik.com

author avatar
Вербицька Оксана Дизайн

Залишити коментар