Mastercard представила програму Access Pass, створену для підтримки емітентів та партнерів у поглибленні взаємодії з клієнтами через персоналізовані враження та унікальні привілеї. Ця ініціатива дозволяє власникам дебетових, кредитних або передплачених карток додати новий цифровий дизайн і набір ексклюзивних переваг буквально за допомогою одного кліку.
Основні можливості Mastercard Access Pass:
- Подовження функціональних можливостей існуючих карток без втрати поточних сервісів.
- Миттєва активація ексклюзивного дизайну у цифровому гаманці.
- Одночасний доступ до спеціальних бонусів та привілеїв.
Першими партнерами, які інтегрували Access Pass, стали команда McLaren у Формулі-1 та First Abu Dhabi Bank (FAB). Завдяки цьому власники карток отримали:
- Доступ до обмежених за тиражем дизайнів.
- Членство у програмі McLaren Plus.
- Запрошення на ексклюзивні заходи, унікальні враження та можливість отримання брендованих товарів.
Як зазначив Йорн Ламберт, директор Mastercard з продуктової стратегії:
«З Mastercard Access Pass ми створили бездоганний цифровий канал доступу до захоплень, що є найважливішими для наших користувачів. Спільно з такими видатними партнерами, як McLaren і FAB, ми надаємо ексклюзивний досвід, спершу в ОАЕ, а згодом — по всьому світу.»
Зверніть увагу також на такі матеріали:
У межах іншої ініціативи Mastercard анонсувала запуск системи, що додає рівень ідентифікації до self-custody-інструментів, надаючи можливість відправляти криптоактиви на перевірені псевдоніми замість традиційних довгих адрес гаманців. Для реалізації цього рішення обрана мережа Polygon.
Ключові характеристики системи:
- Стандарт Mastercard Crypto Credential забезпечує уніфікацію процесу верифікації блокчейн-адрес.
- Впровадження зрозумілих імен-прізвиськ, які відповідають підтвердженим особам.
- Спрощення користувацького досвіду при відправленні криптовалют.
Одночасно Mastercard інтегрується у гаманець PayPal, що дозволить штучним інтелектуальним агентам здійснювати транзакції від імені користувачів. Цей крок відкриває можливість сотням мільйонів споживачів та десяткам мільйонів продавців у всьому світі делегувати агентам виконання покупок. PayPal також тестуватиме фреймворк Mastercard Agent Pay Acceptance Framework і співпрацюватиме з Mastercard у розробці та тестуванні як агентів, так і торгових партнерів.
Також рекомендуємо ознайомитися з популярними матеріалами:
- PayPal інтегрує Mastercard Agent Pay у свій гаманець
- Ощадбанк першим в Україні підключився до платформи Mastercard Gateway
- Київстар і Mastercard оголосили про стратегічне партнерство
Джерело: finextra.com
Фото: freepik.com