Концепт Mazda Vision X Coupe вражає інноваційним дизайном і оснащений кліматично нейтральним плагін-гібридним роторним двигуном типу Ванкеля. На престижній Japan Mobility Show 2025 японський автовиробник представив два цікавих концепти, що окреслюють напрямок майбутнього дизайну та технологічних рішень компанії.
Mazda продемонструвала моделі Vision X Coupe та Vision X-Compact, де символ «X» означає «Cross». Обидва концепти відображають більш ніж просто естетичні лінії — вони демонструють поглиблене розуміння майбутніх інженерних і дизайнерських трендів.
Дизайн
- Mazda Vision X Coupe має елегантне сріблясте лаковое покриття, що яскраво підкреслює деталізований розвиток фірмової дизайнерської концепції Kodo.
- Спереду машина вирізняється виразною увігнутою формою з вертикальними LED-світлодіодами, які простягаються від великого нижнього повітрозабірника до фар, надаючи автомобілю агресивний вигляд.
- Задня частина вражає вбудованими задніми ліхтарями і плавною скляною лінією, що створює цілісний стильовий образ.
- Всередині встановлені ошатні білі сидіння, зелена кабіна із коричневими акцентами, а також три аналогові прилади, що додають виняткової класичної нотки.
- Інтер’єр доповнює широкий дисплей, органічно інтегрований у приладову панель, мінімалістичне кермо з гравіюванням «Mazda Vision X-Coupe» та круглий перемикач із ручним режимом між передніми сидіннями.
- Навіть пряжки ременів безпеки розроблені спеціально для цього концепту, підкреслюючи увагу до деталей.
Технології та силова установка
Conцептуальне купе трохи довше за Mazda 6 і оснащене чотирма дверима. Автомобіль працює на плагін-гібридній системі з двороторним роторним двигуном Ванкеля.
- Двигун спроможний функціонувати на паливі, що виготовлене з мікроводоростей — цьому паливу властива кліматична нейтральність по викидах CO2.
- Потужність агрегату складає 503 кінські сили, а запас ходу в повністю електричному режимі досягає 160 км.
- У сумі з двигуном внутрішнього згоряння загальний запас ходу сягає майже 800 км.
Мікроводорості під час росту поглинають вуглекислий газ і накопичують олію у своїх клітинах. Цю олію можна вилучити та переробити на екологічно чисте паливо. В практичних експериментах Mazda виробила понад один літр такого палива з 11 000-літрового резервуара протягом двох тижнів. Побічні продукти переробки здатні використовуватися як харчові добавки або органічні добрива.
Крім того, Mazda працює над системою «Mazda Mobile Carbon Capture», яка призначена для вилучення CO2 безпосередньо з вихлопних газів. Перші тести цієї технології заплановані на наступний місяць — під час участі команди Mazda 55 у довготривалій гонці.
Хоча обидва автомобілі поки залишаються виключно концептуальними проектами, Mazda не приховує, що окремі елементи їхнього дизайну та інноваційних рішень незабаром можуть стати частиною серійних моделей.
Слідкуйте за оновленнями і новинами на офіційних каналах у Telegram, Facebook, Twitter, а також у Google News.
