22.11.2025

Вербицька Оксана

Нові колекції від українських брендів Вкажи лише один варіант назви, без додаткових пропозицій

Цього тижня українські бренди презентують колекцї, що віддзеркалюють головний запит сезону — комфорт, тепло й естетику, яка працює щодня. У свіжій добірці — лаконічні пальта, светри-пончо, комплекти з екошкіри, оновлена класика та акцентні аксесуари, які визначають стиль листопада 2025 року. 

POELLE

Нова колекція «Blue Velvet» створена під враженням від візуальної мови американського режисера-сюрреаліста Девіда Лінча. Назва лінійки відсилає до культового фільму з Ізабеллою Росселліні та Кайлом Маклакленом в головній ролі. Крім того, на мудборд креативний директор бренду Павло Попко помістив стрічки «Малголланд Драйв» та «Загублене шосе», а також полотна французького абстракціоніста Іва Кляйна. Всі ці мистецькі роботи обʼєднує загадковий синій колір — він і став ключовим для колекції сумок POELLE. Знакові моделі бренду, серед яких шопери Carolyn і Object № 03, а також клатч Elza і сумка Bell, виконані у мʼякій замші глибокого синього відтінку.

«З моменту заснування POELLE синій був фірмовим кольором бренду. В цій колекції ми спробували розкрити його сутність: таємничий та позачасовий — він притягує погляди і водночас стає полотном для творчих пошуків», — каже пан Павло.

Кінематографічну тему колекції розкриває і кампейн авторства Дениса Манохи, що одночасно нагадує про героїню Наомі Воттс у «Малголланд Драйв» та Шерилін Фенн у «Твін Пікс».

Friends Of Fashion

Колекція «In Between» — історія про цінність моментів між цілями, планами й досягненнями. Лінійка з гаслом «Where the life happens» створена для життя між «вершинами».

Обличчям колекції стала Антоніна Самойлова — українська альпіністка, яка підкорила п’ять найвищих вершин світу. Вона тричі піднімалася на Еверест і стала першою, хто здійснив траверс Еверест–Лхоце за одну добу, піднявшись на обидві вершини менш ніж за 24 години.

Акцентом колекції стала пухнаста шуба з лами в декількох кольорах — вона однаково добре працює у різних настроях: у парі з брюками створює елегантний чи міський образ,  зі спортивними джогерами — виглядає effortless і сучасно, із сукнею чи спідницею додає контрасту й текстури.

Лінійку доповнили утеплені джогери та брюки з вовни, в’язані худі й пончо з мериноса, а також аксесуари, що не тільки зігрівають, а й додають образу цікавого твісту.

Iкос

Природнє продовження впізнаваної естетики бренду Ікос втілене у нових, різнохарактерних моделях. До осінньо-зимового дропу увійшли: високі ковбойки, ковбойки-лофери, гостроносі ботильйони, дезерти та Granny Boots.

Найпершу модель бренду — лофери — переосмислено в ковбойках-лоферах, які поєднують у собі класику з бунтарністю завдяки гострій лінії носка. Зі схожим характером — ботильйони на підборах у кольорі червоної помади. Пара, в основу якої лягла зручна колодка від класичних човників Ікос, доступна у двох варіантах підкладки — шкіряній та утепленій. Високі ковбойки, що повністю виконані з українських матеріалів, представлені у відтінках жовтого листя, винного шоколаду, смарагдового каменю та у класичному чорному.

Для особливо холодного періоду Ікос спільно з Lviv-Plast, українським виробником комплектуючих для взуття, створили дезерти з двокомпонентною підошвою: їхній нижній шар із каучуку запобігає ковзанню, а внутрішня шерстяна байка забезпечує тепло.

Головною новинкою сезону стали Granny Boots. Після численних пошуків команда знайшла ідеальний баланс між вікторіанською витонченістю та сучасною легкістю.

ANDRE TAN

Свято починається не за календарем, а за внутрішніми відчуттями. Так вважає Андре Тан, який представляє свою нову колекцію HEART напередодні новорічних свят. Це колекція про жіночність та ідеальний час для нових образів, які допоможуть зустріти 2026-й рік — рік Червоного Вогняного Коня за китайським календарем — з особливою енергією та впевненістю.

Колірна гама HEART побудована на контрасті глибокого чорного та пристрасного червоного — саме тих кольорів, які символізують Червоного Вогняного Коня і несуть у собі силу, енергійність та рішучість.

Фактури колекції — оксамит, шовк, атлас — тканини, що говорять через дотик, огортаючи теплою розкішшю.

Основу колекції складають сукні, жакети, штани, топи, корсети та блузи, що формують цілісні образи — від витонченої класики до сучасної елегантності. До колекції увійшли ключові речі сезону, які зараз активно шукають та зберігають в Pinterest: сукня з червоним акцентним бантом, сукня-жакет, сукня з контрастною підспідницею, сукня з об`ємом у двох кольорах, топ з відкритими плечима, об`ємна блуза, жилет з баскою та глибоким вирізом, жакет та штани з оксамитовими лампасами, майка з бантом на бретелях, шовкова спідниця та оксамитовий корсет. Кожна річ — готове рішення для новорічних вечірок, зустрічей з близькими та святкових виходів.

Колекцію доповнюють аксесуари від українських брендів Vensa Jewelry та SEMA Hats.

Alará

Український бренд одягу та аксесуарів для відпочинку Alará представив нову лінійку прикрас. Колекція на сучасний манір переосмислює легенди про сирен: прекрасних та сильних доньок моря, що зберігають таємниці глибин.

«Сирени часто описуються як істоти, народжені водою й світлом. Вони уособлюють глибину, чистоту та мінливість морської стихії. Їхня краса — не про ідеальність, а про природність і гармонію з довкіллям. Кожна прикраса з колекції поєднує унікальність барокових перлів, ніжний блиск напівдорогоцінного каміння і золоті акценти — як проміння сонця, що торкається хвиль на світанку. Це колекція про мить, коли вода і світло стають єдиним цілим», — розповідає креативна директорка бренду Alará Христина Кавицька.

До колекції увійшли сережки, браслети та підвіски з бароковими та річковими перлами, аметистами та аметринами. Усі прикраси виготовлені вручну в Україні.

«Аметрин символічно поєднує в собі два світи: фіолетову глибину аметиста та золотисте тепло цитрина. Він асоціюється з гармонією між різними сторонами особистості: ніжністю й силою, спокоєм і натхненням, внутрішнім світлом і глибиною», — додає дизайнерка.

CICI COCO

Осінньо-зимова колекція бренду обʼєднує теплі вʼязані речі, хутряні аксесуари та шкіряні комплекти. Ключовими деталями стали високий акцентний комір, екошкіра та глибокий сливовий колір.

Бренд доповнив свою лінійку костюмів приталеними жакетами з екошкіри, штанами прямого крою з вишивкою на кишені, а також спідницями міді з екошкіри у чорному, молочному та сливовому кольорах. Одиниці з костюмів можна міксувати між собою та з речами різних фактур, створюючи як більш ділові, так і затишні зимові образи.

Серед верхнього одягу на холодну пору представлені утеплена куртка-парка у кольорі хакі, сіре пальто з коміром стійкою та поясом з лінійки COUTURE, а також шуба з гладкого штучного хутра. Розбавити ділові образи зможуть вовняні кардигани, жилети та джинси, а додати святковості напівпрозорі топи.

Серед аксесуарів у колекцію увійшли довгі та короткі рукавиці з екошкіри, а також трендова манішка з гладкого хутра.

BEGENTLE

Український бренд чоловічого одягу BEGENTLE представляє нову колекцію FW25/26, у якій продовжує лінію власного погляду на сучасну класику.  Колекція відображає ідею розслабленої маскулінності. У пальтах і костюмах BEGENTLE силуети залишаються чіткими, але не ставлять у рамки, вільний крій підкреслює природну пластику. Команда визначає власне бачення як «relax», де комфорт і витриманість поєднуються у зрозумілих, збалансованих образах.

Фокус нової колекції бренд знову втримав на натуральних тканинах: цупка вовна, габардин, різні типи плетінь, які формують глибоку фактуру тканин. Кольорова палітра тяжіє до розмитих і природних відтінків.

Це сезонне оновлення — як ще один крок у формуванні впізнаваного ДНК бренду, що базується на лаконічності, чистоті ліній та естетиці чоловічої впевненості. Колекція FW25/26 — це спостереження за тим, як класика адаптується до ритму сьогодення.


і відформатуй його дотримуючись таких вимог:
1. Текст має бути написаний тобою в стилістиці професійного журналіста.
2. Текст не повинен бути скорочений, чи щось видалено з нього.
3. Текст повинен виглядати як одне ціле, як по сенсу написаного, так і по відформатованому контенту.
4. При написанні тексту де це можливо, використовуй маркеровані та/або нумеровані саписки.
5. Максимально використовуй синоніми.
6. В тексті не повинно бути орфографічних помилок.
7. Текст пиши українською мовою.
8. Ніколи в тексті не пиши інформацію де ти висловлюєш свою думку з приводу дотримання інструкцій, чи виконання команд.
9. В тексті не вказуй заголовок “Висновок” – твоя задача інформувати про подію, але не давай оціночних суджень.

author avatar
Вербицька Оксана Дизайн

Залишити коментар