22.11.2025

Вербицька Оксана

Таємниці виготовлення образів для «Wicked: Чародійка. Частина 2»

Пол Тазевелл, володар премії «Оскар» за костюмний дизайн першої частини мюзиклу «Wicked. Чародійка», повернувся до роботи над другою частиною стрічки. Його нові костюми глибоко відображають еволюцію персонажів, підкреслюючи їхній характер та внутрішні трансформації. Дизайнер сміливо експериментує з новими текстурою та формами, однак зберігає впізнавані елементи, притаманні першому фільму.

У цьому матеріалі детально розглядаємо кожен костюм, створений Полом Тазевеллом разом із його командою, яка складається з сотень професіоналів: швачок, вишивальниць, майстрів фарбування, ткачів і виробників аксесуарів.


Ельфаба

Одним із центральних акцентів нового образу відьми є зміна силуету. Якщо в першій частині її вигляд був стриманим і суворим — класична спідниця, гострі лінії плечей — то в продовженні вона носить штани і більш динамічний одяг, що символізує її повернення до особистої сили.

Особливою деталлю став багатошаровий довгий плащ, який створює силует справжньої супергероїні, але одночасно зберігає алюзії на Злу Відьму Заходу із культового фільму 1939 року. Важливу роль відіграє також трансформація сукні, яку Ельфаба носила у Смарагдовому місті під час першої зустрічі з Чарівником. За словами дизайнера, ця сукня ніби «розпадається» з часом і стає тунікою — подертою, без рукавів, що підкреслює вразливість героїні.


Ґлінда

Гардероб Ґлінди у другій частині набуває витонченої кутюрної естетики. Легкі тканини, ніжний шовк, прозора органза та коктейльні силуети створюють образ «доброї відьми», повної чарівності та вишуканості.

Найвиразнішою є перламутрова сукня у формі «бульбашок», виконана з кількох шарів органзи та тюлю, прикрашена ручною вишивкою з бісеру й кристалів. Не менше захоплює і весільна сукня Ґлінди — зокрема, фата довжиною у 25 метрів стала справжнім витвором мистецтва.

«Ми назвали її весільну сукню “Марія Антуанетта зустрічає Dior” — це символ цінності, краси, а також обмежень і політичної ролі», — зазначає Пол Тазевелл.

Після весілля Ґлінда не відмовляється від фірмових «бульбашкових» суконь. Цей упізнаваний стиль підкреслює внутрішні зміни героїні.


Фієро

Фієро у другій частині постає у військовому мундирі, який надихався формами XIX століття. Золоті прикраси, шнури, декоративна вишивка — всі ці деталі акцентують його офіційний статус і церемоніальну роль у гвардії Чаклуна. Образ ідеально демонструє взаємопроникнення політичного становища персонажа з його особистою історією.


Мадам Моррібл

Костюми Мадам Моррібл, створені Полом Тазевеллом, підкреслюють її могутність та велич. Силует став ширшим, тканини — більш щільними, а колірна гама — темнішою.

Особливе значення має оксамитовий темно-зелений халат з оздобленням золотом і сріблом, доповнений шифоновими рукавами, які надають особливої динаміки і драматизм рухам героїні.

«Ми прагнули, щоб вона виглядала одночасно королівською та загрозливою, наче буря», — пояснює дизайнер.


Чаклун

У новій частині Чаклун з’являється у смарагдовому плащі, оздобленому вишивкою в стилі ар-нуво. Спіралеподібний орнамент символізує його нестримне прагнення тримати ситуацію під контролем.


Нессароза

Костюм Нессарози — одна з найяскравіших змін у другій частині. Героїня переходить від ніжних кремових тонів до стриманої палітри баклажанових відтінків із суворими силуетами, ілюструючи наявність сили й жага контролю. Невід’ємним залишається її атрибут — декоративні черевички, але тепер вони поєднуються з панчохами зі смугастим орнаментом.


Детальніше про процес створення костюмів для першої частини можна дізнатися у спеціальному матеріалі на сайті ELLE Україна. А вже зараз новий мюзикл «Wicked: Чародійка. Частина 2» демонструється в українських кінотеатрах, тож є унікальна нагода оцінити майстерність Пола Тазевелла наживо.

author avatar
Вербицька Оксана Дизайн

Залишити коментар