Нова колекція Chanel, представлена Матьє Блазі, знову викликала справжній резонанс у світі моди. Дизайнер, який нещодавно очолив будинок Chanel, лише за останні два місяці двічі здивував шанувальників своїм унікальним творчим підходом та абсолютно новим поглядом на естетику бренду.
Для свого останнього шоу Métiers d’Art Блазі запросив гостей не до традиційного Grand Palais, де зазвичай проходять покази Chanel, а на атмосферну занедбану станцію нью-йоркського метро. Цей незвичайний вибір підкреслює його прагнення переосмислити історію дому та внести свіжі ідеї у презентацію колекцій.
У цьому хаотично-промисловому середовищі Блазі зміг поєднати ностальгічні мотиви з сучасними тенденціями. Особливу увагу він звернув на одну із найсуперечливіших тем сезону — леопардовий принт. Цей мотив вже багато років користується значною популярністю серед модниць, однак після перенасичення його роль у світі моди дещо втратила актуальність. Багато хто відніс леопард до антитрендів. Проте показ Chanel довів, що це було поспішне рішення.
Матьє Блазі запропонував легендарний принт у абсолютно нових фактурах, тонах і на несподіваних елементах одягу. У колекції представлено:
– твідові костюми ніжного карамельного забарвлення;
– легкі, об’ємні спідниці, прикрашені пір’ям та смарагдовими акцентами;
– мінімалістичні пальта;
– делікатні капелюшки.
Це свідчить про те, що навіть найбільш викликаючі мотиви в руках Блазі набувають несподіваної тонкості та нової сили. Леопардовий принт перестає бути просто галасливим акцентом — він стає засобом підкреслення форми, текстури та індивідуальності силуету. Саме тому в колекції відсутні різкі контрасти та кричущі поєднання, а замість цього ми бачимо ретельно продуману гру відтінків і нюансів.
Створюється враження, що Блазі зумів позбавити леопарда тавра “надмірності” і повернути йому статус універсального візерунка. Його інтерпретації в новій колекції Chanel не лише вшановують традиції, але й демонструють, що тренди здатні відроджуватися та набувати нового життя, якщо вони опиняються у руках талановитого майстра.


