Тиждень моди в Парижі добігає кінця, і на його завершення нас очікують одні з найочікуваніших та найцікавіших шоу, які пропонують нові гарячі тенденції для наступного сезону. Серед фінальних учасників цього заходу традиційно – бренд Miu Miu.
Міучча Прада давно звикла вражати публіку нестандартними дизайнерськими рішеннями. Минулого сезону вона повернула до життя культовий bullet bra, який свого часу носили такі легендарні постаті, як Мерилін Монро, Одрі Хепберн і Мадонна. Ще раніше вона трансформувала ультракороткі шорти-блумери, які зазвичай асоціювалися зі спідньою білизною, на повноцінний модний акцент. Отже, не дивно, що цього разу очікування від показу були вкрай високими — усім хотілося дізнатися, який звичний елемент гардеробу дизайнерка переосмислить цього разу.
Вже з перших моментів показу стало зрозуміло: центральним елементом нової колекції став фартух. На перший погляд це простий, буденний предмет, що століттями супроводжував жіноче життя, але тепер перетворився на несподівано потужний модний символ.
За словами самої Міуччі, ця колекція є «визнанням жіночої праці». Дизайнерка зауважила, що у світі моди часто говорять про гламур та заможних клієнтів, однак не слід забувати про реальність повсякденного життя:
– Фартух у її розумінні втілює складне й насичене життя жінок протягом історії, починаючи від фабричних цехів і закінчуючи домашнім побутом.
– Цей елемент одягу залишається для неї особливо улюбленим.
Перед тим, як взятися за створення колекції, креативна директорка Miu Miu детально вивчила роботи двох легендарних фотографок — Доротеї Ланж і Хельги Паріс. Обидві мисткині присвятили своє життя документуванню праці та побуту жінок, і саме це надихнуло Міуччу Прада на складну мету: передати через моду мистецтво щоденної жіночої праці.
Фартухи стали наскрізною темою колекції — вони виступили не просто деталлю, а головним символом сезону, супроводжуючи майже кожен образ. Їхні інтерпретації були напрочуд різноманітними:
1. Утилітарні та суворі версії, що підкреслювали робочу атмосферу.
2. Витончені, елегантні варіації з романтичними рюшами, мереживом та зав’язками.
Початок показу відзначився лаконічними силуетами: класичні прямі штани та робочі куртки у стилі industrial, над якими фартух виглядав органічно, наголошуючи на практичному походженні цієї речі.
З подальшим розвитком колекції на подіумі з’являлися більш складні та концептуальні образи:
– Фартухи сміливо поєднували з бікіні, вовняними светрами насичених темних відтінків.
– Відбувалося гармонійне поєднання утилітарних предметів з яскравими та нетривіальними елементами гардеробу.
Таким чином, фартух в цій колекції став не лише символом і визнанням жіночої праці у всіх її проявах, а й модним акцентом, здатним плавно інтегруватися у різні стилістичні рішення – від стриманих до експресивних.
Показ демонструє, що навіть найзвичніші деталі одягу можуть отримати нове життя та значення, якщо надати їм дизайнерської уваги і творчого переосмислення. Творчість Міуччі Пради вкотре підтверджує, що мода — це не лише зовнішній вигляд, а й історії, що стоять за кожною річчю, кожним елементом стилю.