13.12.2025

Вербицька Оксана

Як український бренд Molodo винайшов новий сегмент у догляді

У сучасному світі, де краса дедалі частіше оцінюється через призму стійкості, а не ідеальності, український бренд Molodo презентує унікальну концепцію, яка може стати новою мовою beauty-індустрії цієї зими. Перед вами — Beauty Resilience.

Це не про «вічну молодість» чи нав’язливе прагнення до ідеалу. Це про здатність краси протистояти стресам, зберігаючи при цьому живу, м’яку і стабільну сутність навіть за умов зовнішніх викликів. Краса перестає бути крихкою й суто декоративною — вона перетворюється на функціональний, стійкий і правдивий феномен.

Зима — один із найбільш агресивних періодів для волосся та шкіри. Вплив сухого повітря у приміщеннях, холодних поривів на вулиці, різких перепадів температур, гарячих фенів, шарфів, тертя та стресу, а також нестача сонячного світла справляють негативний вплив на наш зовнішній вигляд.

Більшість косметичних засобів традиційно орієнтуються на боротьбу з наслідками таких факторів. Натомість Molodo пропонує спрямувати зусилля на профілактику основних причин проблем. Саме тому зараз кожна з нас має замислитися про Beauty Resilience — про необхідність захисту й відновлення, які базуються на нових щоденних звичках.

У своїй філософії Molodo використовує натуральний шовк не як символ розкоші, а як технологію витривалості. Бренд розробляє повний комплекс засобів догляду, включаючи тюрбани, резинки для волосся, маски для сну, наволочки та шовковий одяг.

Натуральний шовк Molodo виконує роль м’якого регулятора, адже він:
1. Зменшує тертя, яке призводить до ламкості волосся та подразнення шкіри;
2. Допомагає зберігати вологу, не допускає пересушування і не викликає електризації;
3. Підтримує структуру волосся під час сушіння;
4. Захищає від заплутування та тертя в нічний час.

Метафорою нової колекції Molodo стала хвоя — сильна, вічнозелена і жива навіть при температурах до -30°C. Властивості хвої зберігати форму та насичений колір у зимовий період відображені в концепції Evergreen бренду.

Як хвоя зберігає соковитість і життєву силу незважаючи на холод, так і шовк піклується про:
– Блиск і здоров’я вашого волосся;
– Зволоженість шкіри;
– Якість нічного відпочинку;
– Відчуття внутрішнього спокою.

Molodo пропонує стан, за якого краса не залежить від погодних умов, сезонних змін чи стресових факторів.

Нова колекція бренду символізує:
– Внутрішню витривалість;
– Спокійну силу;
– Вміння зберігати себе у світі, що постійно змінюється;
– Красу, яка не втрачає своєї форми, навіть коли навколишній світ стає холоднішим.

Molodo випустить обмежений тираж у кількості 90 тюрбанів, 90 масок для сну, 90 наволочок, 90 анти-ейдж подушок і 90 рушників у кольорі Evergreen — саме стільки, скільки триває зимовий сезон. Можливо, саме зараз настав час включити у свою щоденну рутину ефективний аксесуар, рекомендований трихологами. Забронювати свій ексклюзивний екземпляр можна на офіційному сайті бренду з 1 грудня.

author avatar
Вербицька Оксана Дизайн

Залишити коментар