У розмові з Юлією Мирною , керівницею проєкту Brave1 Market , дізнаємось, як працює платформа, що об’єднує розробників оборонних технологій і військових. Юлія пояснює, як формується каталог товарів, які саме потреби фронту допомагає вирішувати маркетплейс, у чому різниця між кодифікованими та некодифікованими виробами, а також як військові можуть залишати відгуки про отримане спорядження.
Також вона розповідає про відмінність Brave1 Market від державних закупівель, систему електронних балів для військових і логістику доставки замовлень безпосередньо на передову.
Що таке Brave1 Market?
Brave1 Market – це, простими словами, якщо вам потрібен БПЛА, якщо ви шукаєте НРК, або РЕБ/РЕР, або комплектуючі до них, то просто заходьте на Brave1 Market. Це маркетплейс у звичному для всіх форматі – з картками товарів, характеристиками та зручною навігацією, але про оборонні технології.
Що впливає на впровадження нових розробок на платформу? Що конкретно формує вміст каталогу?
Коли ми створювали Brave1 Market, він створювався у тісній взаємодії з військовими та виробниками. Тобто Brave1 сам, як кластер оборонних технологій. Ми за понад два роки напрацювали велике портфоліо – зараз це понад 2600 компаній, які виробляють БПЛА, НРК та різні інші технології. І нам було дуже важливо донести їх до військових.
Одночасно з тим ми спілкувалися з військовими – що найчастіше вони потребують, що їм дуже складно знайти. І саме в такій комунікації народився каталог оборонних технологій. Коли ми стартували, це було вісім категорій, продиктованих потребами військових, які зараз на фронті та виконують бойові місії.
Для того, щоб долучитися до Brave1 Market, зараз виробнику достатньо бути українською компанією. Їм потрібно мати ефективний виріб. У нашому розумінні ефективний виріб – це не лише той, що гарно літає на полігоні. Ми також тестуємо його з дружніми підрозділами, щоб переконатися, що в бойових умовах він також літає. Як нещодавно сказали на одній з наших подій у Києві: «І табуретка може літати».
Тому для нас справді важливо, щоб виробники, які хочуть продавати військовим напряму, пропонували ті вироби, які реально працюють на фронті. Коли вони подають до нас заявку, проходять комплаєнс. Для нас важливо, щоб у виробника не було жодних зв’язків із ворогом, з Білоруссю чи іншими країнами-агресорами.
Після цього ми можемо надати їм доступ до кабінету на маркетплейсі, і вони далі створюють картки товарів, щоб пропонувати їх військовим.
Повну версію інтерв’ю можете переглянути на нашому YouTube каналі.