11.11.2025

Вербицька Оксана

Оновлений Toyota Hilux – свіжий вигляд та електрична модифікація

Компанія Toyota офіційно презентувала дев’яте покоління свого легендарного пікапа Hilux, який вперше в історії отримає повністю електричну версію. Як повідомляє видання Carscoops, нова модель вирізняється оновленим дизайном під назвою “Cyber Sumo”, який відходить від традиційного «молотоподібного» стилю сучасних автомобілів бренду.

Hilux зберіг габаритні розміри попередньої моделі, однак його зовнішній вигляд став більш агресивним та динамічним. Зокрема:

– Передня частина відзначається вузькими світлодіодними фарами, сітчастою решіткою радіатора у вигляді сот, широким металевим захистом днища та виразними повітрозабірниками.
– В електричній версії решітка радіатора повністю закрита, підкреслюючи екологічність та безвихлопний характер.
– Профіль автомобіля повторює двері, стійки та лінію даху моделі 2015 року, але завдяки новим колісним аркам, розширеним крилам і модернізованим дискам пікап набуває більш солідного та потужного вигляду.
– Задня частина оснащена оновленими світлодіодними ліхтарями та модернізованим бампером із бічними сходинками, аналогічними до тих, що мають Ford Ranger.

Інтер’єр Hilux зазнав повного оновлення. Центральною домінантою панелі приладів став окремо розташований 12,3-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи, а перед водієм розміщено цифрову панель приладів того ж розміру. У базових комплектаціях, доступних у Таїланді, передбачені меншої діагоналі 8-дюймовий і 7-дюймовий дисплеї. Управління кліматом та аудіосистемою залишилося фізично представленим кнопками, що підвищує зручність керування під час руху. Рульове колесо запозичене у Land Cruiser, а на центральній консолі розташований компактний селектор режимів руху та новий важіль трансмісії. Система безпеки та допомоги водієві наразі відповідає стандартам пасажирських автомобілів Toyota, включаючи розширений набір електронних помічників та асистентів.

Пікап пропонується з кількома варіантами силових агрегатів:

1. 2,8-літровий турбодизельний двигун, що доступний як у звичайній, так і в м’яко-гібридній версії.
2. 2,7-літровий бензиновий мотор.
3. Повністю електрична модифікація з двома електродвигунами сумарною потужністю 193 к.с. та акумуляторною батареєю ємністю 59,2 кВт·год, що забезпечує запас ходу до 240 км за циклом WLTP і понад 300 км згідно зі стандартом NEDC.

У перспективі компанія планує до 2028 року випустити версію Hilux із водневими паливними елементами.

Вантажопідйомність нового Hilux залишилася на високому рівні: для моделей із двигунами внутрішнього згоряння вона становить до однієї тонни, з можливістю буксирування причепів масою до 3,5 тонни. Електрична модифікація здатна перевозити до 715 кг вантажу та буксирувати до 1,6 тонни.

База нового пікапа — оновлена платформа IMV, що була посилена рамою. Окрім того, впроваджено електропідсилювач керма, нові кріплення двигуна й кабіни, що знижують рівень вібрації, а також модернізовану підвіску. Передня підвіска оснащена незалежними пружинами, задня — жорсткою віссю з ресорами. Окрім цього, пропонується два варіанти налаштувань підвіски — один орієнтований на важкі умови й буксирування, інший — на забезпечення комфорту у повсякденному користуванні. Повнопривідні версії стандартно оснащені блокуванням заднього диференціала та системою Multi-Terrain Select.

Виробництво новинки зосереджено в Таїланді, де дизельна модифікація вже доступна за ціною від $23 700 до $42 200. Електричний варіант оцінено у $46 100. У Європі та Австралії продажі стартують у грудні 2025 року, азійські ринки отримають новий Hilux протягом 2026 року, а японський дебют заплановано на середину 2026 року.

Нагадаємо, що раніше Toyota також представила скорочену версію пікапа Hilux під назвою Hilux Champ.

Додатково повідомляємо про очікуване зниження прибутку компанії Toyota, незважаючи на рекордні показники продажів.

author avatar
Вербицька Оксана Дизайн

Залишити коментар